Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Uchanie

Logo - Urząd Gminy Uchanie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. infrastruktury technicznej

Symbol oferty
OO.2110.1.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Uchanie Partyzantów 1 22-510 Uchanie
Data ogłoszenia
2023-01-09
Termin składania dokumentów
2023-01-20
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie średnie lub wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem

Posiadanie obywatelstwa polskiego.

Wykształcenie średnie lub wyższe.

Minimum 3-letni staż pracy (dotyczy osób, które nie posiadają wykształcenia wyższego).

Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.

Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Nieposzlakowana opinia.

Zakres obowiązków

W zakresie infrastruktury technicznej:

  1. Opracowywanie projektów planów finansowych i rzeczowych w zakresie budowy modernizacji budynków, utrzymania dróg oraz obiektów mostowych i wiat przystankowych na terenie gminy.
  2. Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych na terenie gminy.
  3. Organizowanie wykonawstwa robót i współdziałanie z administracją rządową w zakresie merytorycznego nadzoru budowlanego i urbanistyczno - architektonicznego.
  4. Współpraca z innymi zarządcami dróg na terenie gminy.
  5. Przygotowywanie projektów zezwoleń na wykorzystanie dróg - prawo o ruchu drogowym.
  6. Wnioskowanie rozwiązań komunikacyjnych z punktu widzenia potrzeb i kierunków rozwoju transportu osobowego i towarowego organizacji ruchu porządkowego i bezpieczeństwa na drogach i ulicach oraz wydawanie opinii w tym zakresie.
  7. Organizacja i zarządzanie ruchem drogowym oraz współpraca z właściwymi organami w dziedzinie stosowania znaków i sygnałów oraz urządzeń ostrzegawczo - zabezpieczających.
  8. Wydawanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych i lokalnych.
  9. Planowanie i finansowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych.
  10. Dysponowanie i planowanie pracy sprzętu ciężkiego (tj. spychacz, koparka, ciągnik, przyczepa) wykorzystywanego do budowy i remontu dróg gminnych.
  11. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
  12. Wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
  13. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami gminnymi włącznie z budownictwem komunalnym.
  14. Nadzorowanie prac remontowych dróg gminnych, chodników i mostów.
  15. Uczestniczenie w odbiorach robót drogowych.
  16. Współpraca z policją w zakresie bezpieczeństwa i porządku ruchu drogowego.
  17. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych, współpraca w tym zakresie z Zarządem Wojewódzkim i Powiatowym.
  18. Organizowanie pracy i nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych.
  19. Nadzór nad realizacją zadań związanych z budową pomników, ochroną zabytków.
  20. Prowadzenie działań inwestycyjnych związanych z uzbrojeniem terenu:
    1. sieci wodociągowej
    2. oświetlenia ulicznego
    3. sieci gazowniczej
  21. Opracowywanie długofalowych lokalnych programów działania w zakresie rozwoju miejscowości, strategii rozwoju gminy.
  22. Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych pochodzących z programów pomocowych Unii Europejskiej przeznaczonych na rozwój inwestycji lokalnych oraz współpraca w tym zakresie z pracownikami urzędu d/s pozyskiwania funduszy pomocowych z Unii Europejskiej.
  23. Przygotowywanie inwestycji komunalnych i ich nadzorowanie.

W zakresie planowania przestrzennego:

  1. Koordynacja prac w zakresie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  2. Sporządzanie szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz nanoszenie zmian w tym zakresie.
  3. Udzielanie informacji dla osób fizycznych i jednostek organizacyjnych oraz wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego.
  4. Ustalanie wskazań lokalizacyjnych w odniesieniu do inwestycji o znaczeniu lokalnym.
  5. Opracowywanie treści merytorycznej decyzji w zakresie warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji.
  6. Prowadzenie ustawowo wymaganych rejestrów w zakresie budownictwa i planowania przestrzennego.
  7. Wystawianie zaświadczeń stwierdzających przeznaczenie i położenie działek.
  8. Wystawianie zaświadczeń w zakresie określenia kategorii dróg gminnych i lokalnych.
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny- opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu);

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia) - poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

7) oświadczenia kandydata (opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem):

a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku,

c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

e) o nieposzlakowanej opinii;

8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem (wzór w załączeniu);

9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282z późn. zm.) – poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać
na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność
z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Uchanie moich danych osobowych niewymaganych przez obowiązujące przepisy prawa, zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. infrastruktury technicznej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L
Nr 119, s. 1.

Warunki pracy
  • praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym w budynku Urzędu Gminy, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie;
  • praca wykonywana jest w pozycji siedzącej i wymaga przemieszczania się po schodach na piętro budynku;
  • praca obejmuje wyjazdy służbowe poza teren Urzędu;
  • budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim, toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich;
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy;
  • praca w zespole;
  • codzienny kontakt telefoniczny;
  • bezpośredni kontakt z klientami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, lub doręczone listownie
w terminie do dnia 20 stycznia 2023 roku do godziny 15.30 
na adres: Urząd Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Uchanie -  podinspektor ds. infrastruktury technicznej”.

Aplikacje niekompletne lub złożone po terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną za wyjątkiem dokumentów złożonych przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

Uwagi

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach postępowania. Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Uchanie
i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Uchaniach, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie.

Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Gminy Uchanie Pan Szymon Patkowski: tel. 84 657 72 66 wew. 21.

Załączniki
  • docx 18,1 KB pobrano: 4 razy
  • doc 32,5 KB pobrano: 11 razy

  • Wybrany kandydat
    Tomasz Wrzyszcz
    Uwagi
    zam. Jarosławiec

    Uzasadnienie wyboru
    Dokumenty złożone przez Pana Tomasza Wrzyszcza spełniły wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydat wykazał się wysokim poziomem wiedzy koniecznej w pracy na wyżej wymienionym stanowisku. Na pytania komisji odpowiadał merytorycznie. Przedstawił sposób, w jaki zamierza realizować stawiane przed nim zadania.
    Tomasz Wrzyszcz
    Uwagi
    zam. Jarosławiec

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Szymon Patkowski
    Dodano do BIP dnia 09-01-2023 10:24:03