Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Uchanie

Logo - Urząd Gminy Uchanie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinsp. ds. księgowości i rozliczeń pozabudżetowych funduszy pomocowych

Symbol oferty
OO.2110.1.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Uchanie Partyzantów 1 22-510 Uchanie
Data ogłoszenia
2021-03-23
Termin składania dokumentów
2021-04-06
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie średnie lub wyższe

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Wykształcenie średnie lub wyższe.
  3. Minimum 3 - letni staż pracy (dotyczy osób, które nie posiadają wykształcenia wyższego).
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
Zakres obowiązków

Do zadań wykonywanych na stanowisku należeć będzie:

  1. Prowadzenie ewidencji księgowej wykorzystywanych funduszy strukturalnych pochodzących z pozabudżetowych źródeł pomocowych.
  2. Obsługa płatności związanych z realizacją projektu.
  3. Dbanie o utrzymanie płynności finansowej realizowanego projektu z uwzględnieniem przypływów pieniężnych i wydatków.
  4. Prowadzenie sprawozdawczości finansowej zgodnie z wymogami przedstawiciela strony współfinansującej Banku Światowego Ministerstwa Finansów środków pochodzących z funduszy UE.
  5. Prowadzenie i rozliczanie rachunków bieżących realizowanego przez gminę projektu.
  6. Składanie aplikacji o uzupełnienie środków finansowych.
  7. Przestrzeganie zasad prawidłowej klasyfikacji środków budżetowych.
  8. Sporządzanie bilansów finansowych odzwierciedlających operacje finansowe, środki i wydatki związane z prowadzeniem działań inwestycyjnych realizacji projektu.
  9. Monitorowanie wykorzystania środków i zobowiązań w podziale na kategorie płatności.
  10. Przechowywanie dokumentów powstałych na poziomie gminy z realizacji danego projektu.
  11. Prowadzenie szczegółowych ksiąg, danych i rachunków finansowych zgodnie z polskimi przepisami dotyczącymi księgowości.
  12. Rozliczanie budżetowych środków finansowych przyznanych w formie dotacji pozabudżetowym jednostkom zewnętrznym.
  13. Prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykorzystania przyznanych dotacji celowych pochodzących z budżetu gminy dla jednostek zewnętrznych.
  14. Informowanie podmiotów zewnętrznych działających na terenie gminy o terminie składania wniosków o dotacje finansowe pochodzące z budżetu gminy.
  15. Rozliczanie funduszy sołeckich oraz prowadzenie dokumentacji biurowej w tym zakresie.
  16. Naliczanie stawek czynszów z tytułu użytkowania lokali użytkowych i mieszkaniowych.
  17. Określenie terminu płatności czynszu w fakturach przedkładanych najemcom lokali użytkowych zgodnie z postanowieniami zawartych umów najmu.
  18. Wystawianie upomnień oraz naliczanie odsetek w przypadku nieterminowego wywiązywania się z umów dzierżawnych przez użytkowników.
  19. Prowadzenie ewidencji deklaracji od właścicieli nieruchomości o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prowadzenie ich aktualizacji.
  20. Weryfikacja informacji zawartych w złożonych deklaracjach.
  21. Księgowanie wpłat od właścicieli nieruchomości.
  22. Kontrola terminowości wpłat dokonywanych przez właścicieli nieruchomości.
  23. Prowadzenie analityki należności.
  24. Prowadzenie postępowania egzekucyjnego zmierzającego do zaciągnięcia należności finansowych.
  25. Sporządzanie miesięcznych, rocznych zestawień oraz sprawozdań w tym zakresie.
  26. Współpraca z pracownikiem merytorycznym ds. ochrony środowiska, utrzymania porządku i czystości w gminie w zakresie spraw wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
  27. Wystawianie decyzji administracyjnych wynikających z nie złożenia deklaracji przez właściciela lub użytkownika nieruchomości.
  28. Prowadzenie analizy stanu gospodarki odpadami komunalnymi (raz w roku).
  29. Wystawianie upomnień dotyczących zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
  30. Wystawianie tytułów wykonawczych dotyczących zaległości z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wraz z ewidencją.
  31. Aktualizowanie wystawionych tytułów wykonawczych.
  32. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień wójta i skarbnika.
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny- opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu);

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia) - poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

7) oświadczenia kandydata (opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem):

a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku,

c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) o nieposzlakowanej opinii;

8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – opatrzone data oraz własnoręcznym podpisem (wzór w załączeniu);

9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282 z późn. zm.) - poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność  
z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Uchanie moich danych osobowych niewymaganych przez obowiązujące przepisy prawa, zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. księgowości i rozliczeń pozabudżetowych funduszy pomocowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1.

Warunki pracy
  • praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym w budynku Urzędu Gminy, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie;
  • praca wykonywana jest w pozycji siedzącej i wymaga przemieszczania się po schodach na piętro budynku;
  • budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim, toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich;
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy;
  • praca w zespole;
  • codzienny kontakt telefoniczny.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, lub doręczone listownie
w terminie do dnia 6 kwietnia 2021 roku do godziny 15.30 na adres: Urząd Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

„Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Uchanie -  podinspektor ds. księgowości i rozliczeń pozabudżetowych funduszy pomocowych”.

Aplikacje niekompletne lub złożone po terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, za wyjątkiem dokumentów złożonych przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP,
z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

Uwagi

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach postępowania. Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Uchanie
i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Uchaniach, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie.

Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Gminy Uchanie Pan Szymon Patkowski: tel. 84 657 72 66 wew. 21.

Załączniki

Wybrany kandydat
Angelika Zapora
Uwagi
Miedniki

Uzasadnienie wyboru
Dokumenty złożone przez Panią Angelikę Zapora spełniły wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka wykazała się wysokim poziomem wiedzy koniecznej w pracy na wyżej wymienionym stanowisku oraz doświadczeniem zawodowym. Na pytania komisji odpowiadała merytorycznie. Przedstawiła sposób, w jaki zamierza realizować stawiane przed nią zadania.
Angelika Zapora
Uwagi
Miedniki

Karolina Baj
Uwagi
Szystowice

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Szymon Patkowski
Dodano do BIP dnia 23-03-2021 09:27:14