Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Uchanie

Logo - Urząd Gminy Uchanie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. infrastruktury technicznej.

Symbol oferty
OO.2110.1.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Uchanie Partyzantów 1 22-510 Uchanie
Data ogłoszenia
2020-01-09
Termin składania dokumentów
2020-01-20
Wymagane wykształcenie

- średnie w zakresie budownictwa, drogownictwa lub geodezji oraz co najmniej 3 lata stażu pracy,

- wyższe w zakresie budownictwa, drogownictwa lub geodezji.

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1.   Obywatelstwo polskie.

2.   Wykształcenie:

       - średnie w zakresie budownictwa, drogownictwa lub geodezji oraz co najmniej 3 lata stażu pracy,

       - wyższe w zakresie budownictwa, drogownictwa lub geodezji.

3.   Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

4.   Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.

5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.   Nieposzlakowana opinia.

7.   Znajomość przepisów i procedur prawnych dotyczących stanowiska:

      - ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,

      - ustawy z dnia 23 kwietnia 1963r. Kodeks Cywilny

      - ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym

      - ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych

      - ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego,

      - ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane

      - ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do Informacji Publicznej

      - ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych

8. Umiejętność właściwej interpretacji oraz zastosowania przepisów prawa.

9. Zaangażowanie w pracy.

10. Prawo jazdy kat. B

11. Biegła znajomość obsługi komputera i aplikacji biurowych.

 

Wymagania dodatkowe:

 1. Podstawowa znajomość procedur administracyjnych stosowanych w administracji publicznej.

2.   Wysoka kultura osobista.

3.   Umiejętność pracy w zespole.

3.   Predyspozycje osobowościowe konieczne: dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań służbowych, systematyczność, rzetelność, odporność na stres.

Zakres obowiązków

W zakresie infrastruktury technicznej:

  1. Opracowywanie projektów planów finansowych i rzeczowych w zakresie budowy modernizacji budynków, utrzymania dróg oraz obiektów mostowych i wiat przystankowych na terenie gminy.
  2. Prowadzenie ewidencji dróg i obiektów mostowych na terenie gminy.
  3. Organizowanie wykonawstwa robót i współdziałanie z administracją rządową w zakresie merytorycznego nadzoru budowlanego i urbanistyczno - architektonicznego.
  4. Współpraca z innymi zarządcami dróg na terenie gminy.
  5. Przygotowywanie projektów zezwoleń na wykorzystanie dróg - prawo o ruchu drogowym.
  6. Wnioskowanie rozwiązań komunikacyjnych z punktu widzenia potrzeb i kierunków rozwoju transportu osobowego i towarowego organizacji ruchu porządkowego i bezpieczeństwa na drogach i ulicach oraz wydawanie opinii w tym zakresie.
  7. Organizacja i zarządzanie ruchem drogowym oraz współpraca z właściwymi organami w dziedzinie stosowania znaków i sygnałów oraz urządzeń ostrzegawczo - zabezpieczających.
  8. Wydawanie opinii w sprawie zaliczania drogi do kategorii dróg gminnych i lokalnych.
  9. Planowanie i finansowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych.
  10. Dysponowanie i planowanie pracy sprzętu ciężkiego (tj. spychacz, koparka, ciągnik, przyczepa) wykorzystywanego do budowy i remontu dróg gminnych.
  11. Orzekanie o przywróceniu pasa drogowego drogi gminnej do stanu poprzedniego w razie jego naruszenia.
  12. Wydawanie zezwoleń na lokalizowanie w pasie drogowym dróg gminnych i lokalnych obiektów nie związanych z gospodarką drogową.
  13. Nadzór nad prowadzonymi inwestycjami gminnymi włącznie z budownictwem komunalnym.
  14. Nadzorowanie prac remontowych dróg gminnych, chodników i mostów.
  15. Uczestniczenie w odbiorach robót drogowych.
  16. Współpraca z policją w zakresie bezpieczeństwa i porządku ruchu drogowego.
  17. Nadzór nad zimowym utrzymaniem dróg gminnych, współpraca w tym zakresie z Zarządem Wojewódzkim i Powiatowym.
  18. Organizowanie pracy i nadzoru nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych.
  19. Nadzór nad realizacją zadań związanych z budową pomników, ochroną zabytków.
  20. Prowadzenie działań inwestycyjnych związanych z uzbrojeniem terenu:

a)      sieci wodociągowej

b)      oświetlenia ulicznego

c)      sieci gazowniczej

  1. Opracowywanie długofalowych lokalnych programów działania w zakresie rozwoju miejscowości, strategii rozwoju gminy.
  2. Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych pochodzących z programów pomocowych Unii Europejskiej przeznaczonych na rozwój inwestycji lokalnych oraz współpraca w tym zakresie z pracownikami urzędu d/s pozyskiwania funduszy pomocowych z Unii Europejskiej.
  3. Przygotowywanie inwestycji komunalnych i ich nadzorowanie.

W zakresie planowania przestrzennego:

  1. Koordynacja prac w zakresie opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
  2. Sporządzanie szczegółowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz nanoszenie zmian w tym zakresie.
  3. Udzielanie informacji dla osób fizycznych i jednostek organizacyjnych oraz wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenu zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego.
  4. Ustalanie wskazań lokalizacyjnych w odniesieniu do inwestycji o znaczeniu lokalnym.
  5. Opracowywanie treści merytorycznej decyzji w zakresie warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji.
  6. Prowadzenie ustawowo wymaganych rejestrów w zakresie budownictwa i planowania przestrzennego.
  7. Wystawianie zaświadczeń stwierdzających przeznaczenie i położenie działek.
  8. Wystawianie zaświadczeń w zakresie określenia kategorii dróg gminnych i lokalnych.
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny,

2) życiorys (CV),

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu),

4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie
o stanie odbytych studiów) - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia) - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach - potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,

7) oświadczenia kandydata:

a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku,

c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (wzór w załączeniu)

9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282) - potwierdzona za zgodność z oryginałem przez kandydata.

 

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być własnoręcznie podpisane i opatrzone klauzulą:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Uchanie moich danych osobowych niewymaganych przez obowiązujące przepisy prawa, zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. infrastruktury technicznej zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L
Nr 119, s. 1.

Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną.

Warunki pracy

Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu Gminy. Bezpieczne warunki pracy. Budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim. Toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich.

Stanowisko pracy: Praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym.Umowa
o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy – przeciętnie 40 godzin tygodniowo. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, lub doręczone listownie w terminie do dnia 20 stycznia 2020 roku do godziny 15.30 pod adresem: Urząd Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. infrastruktury technicznej”.

Aplikacje niekompletne lub złożone po terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.

Uwagi

Postępowanie w sprawie naboru na stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzone zgodnie z Regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Uchanie, stanowiący załącznik do zarządzenia wewnętrznego Nr 6 /2009 Wójta Gminy Uchanie z dnia 18 marca 2009r. z późn. zm. w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Uchanie.

Postępowanie w sprawie naboru przeprowadzi Komisja powołana przez Wójta Gminy.

Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach postępowania. Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Uchanie i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy
w Uchaniach, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie.

Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Gminy Uchanie Pan Szymon Patkowski: tel. 84 657 72 66 wew. 21

Załączniki
  • doc pobrano: 17 razy
  • pdf pobrano: 6 razy
  • pdf pobrano: 13 razy
  • pdf pobrano: 54 razy

  • Wybrany kandydat
    Magdalena Karpiuk
    Uwagi
    zam. Chyżowice

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Magdalena Karpiuk spełniła wszystkie wymagania zgodne z ogłoszeniem o naborze. Wykazała się wysokim poziomem wiedzy koniecznej do pracy na wyżej wymienionym stanowisku oraz doświadczeniem zawodowym. Na pytania komisji odpowiadała merytorycznie. Przedstawiła sposób, w jaki zamierza realizować stawiane przed nią zadania.
    Magdalena Karpiuk
    Uwagi
    zam. Chyżowice

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Magdalena Trestka-Kątek
    Dodano do BIP dnia 09-01-2020 13:43:28