Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Uchanie

Logo - Urząd Gminy Uchanie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kasjer

Symbol oferty
OO.2110.11.2023
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Uchanie Partyzantów 1 22-510 Uchanie
Data ogłoszenia
2023-12-12
Termin składania dokumentów
2023-12-27
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie średnie lub wyższe.

Wymagania związane ze stanowiskiem
  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie średnie lub wyższe.
  3. Staż pracy – minimum 1 rok (dotyczy osób, które nie posiadają wykształcenia wyższego).
  4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  5. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.
  6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Nieposzlakowana opinia.
Zakres obowiązków
  1. Przyjmowanie wpłat podatków i opłat lokalnych.
  2. Przyjmowanie opłat skarbowych, administracyjnych i wpłat pozostałych dochodów budżetowych.
  3. Dokonywanie wypłat gotówki na podstawie dowodów źródłowych, zatwierdzanych przez osoby upoważnione /zgodnie z bankowym wzorem podpisów/ do dysponowania rachunkami bankowymi Urzędu Gminy.
  4. Odprowadzanie wpływów do banku i pobieranie gotówki z kasy banku na podstawie dowodów wypłat gotówkowych na zabezpieczenie wypłat z kasy.
  5. Chronologiczne, rzetelne i terminowe sporządzanie raportów kasowych, zgodnie z tytułami wypłat i wpłat.
  6. Ścisłe przestrzeganie przepisów dotyczących gospodarki kasowej i instrukcji w sprawach prowadzenia gospodarki kasowej.
  7. Prowadzenie ewidencji majątku trwałego zgodnie z ustawą o rachunkowości i materiałów należących do Gminy Uchanie oraz rozliczanie ich w obowiązującym terminie.
  8. Okresowe rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w użytkowaniu, materiałów oraz innych składników majątku obrotowego zgodnie z przepisami instrukcji inwentaryzacyjnej obowiązującej w Gminie Uchanie. 
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny- opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu);

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia) - poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

7) oświadczenia kandydata (opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem):

  1. a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  2. b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku,
  3. c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  4. e) o nieposzlakowanej opinii;

8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem (wzór w załączeniu);

9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530) – poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać
na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność
z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Uchanie moich danych osobowych niewymaganych przez obowiązujące przepisy prawa, zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kasjera zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1.

Warunki pracy
  • praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym w budynku Urzędu Gminy, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie;
  • praca wykonywana jest w pozycji siedzącej i wymaga przemieszczania się po schodach na piętro budynku;
  • budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim, toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich;
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Praca wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialna materialnie.
  • bezpośredni kontakt z klientami.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, lub doręczone listownie
w terminie do dnia 27 grudnia 2023 roku do godziny 15.30 
na adres: Urząd Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Uchanie -  kasjer”.

Aplikacje niekompletne lub złożone po terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną za wyjątkiem dokumentów złożonych przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

Uwagi

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach postępowania. Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Uchanie
i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Uchaniach, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie.

Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Gminy Uchanie Pan Szymon Patkowski: tel. 84 657 72 66 wew. 21.

Załączniki
  • docx 18,6 KB pobrano: 5 razy
  • doc 32,5 KB pobrano: 7 razy

  • Wybrany kandydat
    Marta Mołodecka
    Uwagi
    Mojsławice

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Marta Mołodecka spełniła wszystkie wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Kandydatka podczas rozmowy kwalifikacyjnej udzielała wyczerpujących i rzeczowych odpowiedzi, potwierdzając tym samym predyspozycje i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku kasjera. Wykazała się dużą wiedzą i znajomością wymaganych przepisów prawnych. Kandydatka legitymuje się odpowiednimi kwalifikacjami i niezbędnym doświadczeniem zawodowym do wykonywania powierzonych obowiązków na stanowisku kasjera.
    Marta Mołodecka
    Uwagi
    Mojsławice

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Szymon Patkowski
    Dodano do BIP dnia 12-12-2023 14:44:40