Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Uchanie

Logo - Urząd Gminy Uchanie

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Podinspektor ds. księgowości budżetowej gminy

Symbol oferty
OO.2110.4.2020
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Uchanie Partyzantów 1 22-510 Uchanie
Data ogłoszenia
2020-09-10
Termin składania dokumentów
2020-09-21
Wymagane wykształcenie

Wykształcenie średnie lub wyższe.

Minimum 3 - letni staż pracy (dotyczy osób, które nie posiadają wykształcenia wyższego).

Wymagania związane ze stanowiskiem

Wymagania niezbędne:

1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.

2. Wykształcenie średnie lub wyższe.

3. Minimum 3 - letni staż pracy (dotyczy osób, które nie posiadają wykształcenia wyższego).

4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

5. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na oferowanym stanowisku.

6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

7. Nieposzlakowana opinia

Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość regulacji prawnych w zakresie zajmowanego stanowiska, w szczególności: przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jednostek samorządu terytorialnego , ustaw: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o rachunkowości, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, a także przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej jednostek samorządu terytorialnego oraz znajomość ustawy – prawo zamówień publicznych w zakresie finansów i Kodeksu postępowania administracyjnego.

2. Biegła umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office oraz znajomość obsługi programów finansowo – księgowych.

3. Zaangażowanie w pracy.

4. Wysoka kultura osobista.

5. Umiejętność pracy w zespole.

6.   Predyspozycje osobowościowe konieczne: dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań służbowych, systematyczność, rzetelność, odporność na stres. 

Zakres obowiązków

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:

Prowadzenie spraw z zakresu księgowości budżetowej, a w szczególności:

  1. Prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów jednostki.
  2. Dekretowanie dowodów księgowych.
  3. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie.
  4. Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach.
  5. Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu.
  6. Przygotowywanie przelewów i ich realizacja.
  7. Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty.
  8. Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów budżetu państwa realizowanych przez gminę oraz terminowe przekazywanie należnych dochodów.
  9. Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów.
  10. Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych.
  11. Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów.
  12. Wystawianie faktur na podstawie zawartych umów.
  13. Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu.
  14. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień wójta i skarbnika.
Wymagane dokumenty

1) list motywacyjny- opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

2) życiorys zawodowy (CV) – opatrzony danymi kontaktowymi wskazanymi przez kandydata oraz własnoręcznym podpisem;

3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór w załączeniu); 

4) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia) - poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata;

6) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata);

7) oświadczenia kandydata (opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem):

a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

b) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na w/w stanowisku,

c) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

d) stwierdzające, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

e) o nieposzlakowanej opinii;

8) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – opatrzone data oraz własnoręcznym podpisem (wzór w załączeniu);

9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282 z późn. zm.) - poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata.

Poświadczenie za zgodność z oryginałem przez kandydata kopii dokumentów winno polegać na zamieszczeniu przez kandydata na kopii dokumentu zapisu „poświadczam za zgodność  
z oryginałem”, daty oraz własnoręcznego podpisu.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Uchanie moich danych osobowych niewymaganych przez obowiązujące przepisy prawa, zawarte w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko podinspektora ds. księgowości budżetowej gminy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1.

Warunki pracy

1)      praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym w budynku Urzędu Gminy, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie;

2)      praca wykonywana jest w pozycji siedzącej i wymaga przemieszczania się po schodach na piętro budynku;

3)      budynek nie jest wyposażony w podjazd oraz windę umożliwiającą wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim, toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich;

4)      umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godziny dziennie. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie szkodliwych warunków pracy;

5)      praca w zespole;

6)  codzienny kontakt telefoniczny.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%

Miejsce składania dokumentów

Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być własnoręcznie podpisane i złożone osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, lub doręczone listownie
w terminie do dnia 21 września 2020 roku do godziny 15.30na adres:Urząd Gminy Uchanie, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie w zaklejonych kopertach z dopiskiem:

„Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Uchanie -  podinspektor ds. księgowości budżetowej gminy”.

Aplikacje niekompletne lub złożone po terminie (decyduje data wpływu) nie będą rozpatrywane.

 Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną, za wyjątkiem dokumentów złożonych przez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, 

z wykorzystaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego.

Uwagi

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o dalszych etapach postępowania. Informacje dotyczące naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Uchanie
i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Uchaniach, ul. Partyzantów 1, 22-510 Uchanie.

Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru, nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.

Osobą upoważnioną do kontaktów z kandydatami jest Sekretarz Gminy Uchanie Pan Szymon Patkowski: tel. 84 657 72 66 wew. 21

Załączniki
  • doc pobrano: 4 razy
  • docx pobrano: 3 razy

  • Wybrany kandydat
    Barbara Wolańczuk
    Uwagi
    zam. Uchanie

    Uzasadnienie wyboru
    Pani Barbara Wolańczuk spełniła wszystkie wymagania zgodnie z ogłoszeniem o naborze. Wykazała się wysokim poziomem wiedzy koniecznej w pracy na wyżej wymienionym stanowisku oraz doświadczeniem zawodowym. Na pytania komisji odpowiadała merytorycznie. Przedstawiła sposób, w jaki zamierza realizować stawiane przed nią zadania.
    Barbara Wolańczuk
    Uwagi
    zam. Uchanie

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Szymon Patkowski
    Dodano do BIP dnia 10-09-2020 12:21:01